Kimi signs for Citroen

Sebastian Loebe, them Finns, an Australian that keeps crashing, driving in snow and on the edge of cliffs at hundreds of miles an hour, if thats not mad enough for you or is then discuss it here!!

Moderators: RedPoole, The dogs

Re: Kimi signs for Citroen

Postby Anj x » Sat 30 Jan, 2010 12:39 am

Your embed is disabled Kop :?
"I've always believed that you should never, ever give up and you should always keep fighting even when there's only a slightest chance"
Anj x
Moderator

Postby Kop Alonso » Sat 30 Jan, 2010 12:43 am

just try the link instead ...

:wot)
Image
Kop Alonso
Elite Mumbler

Postby Anj x » Sat 30 Jan, 2010 12:46 am

aaaah...watched on youtube....Mac and I actually sat glued to that from start to finish :shock:
"I've always believed that you should never, ever give up and you should always keep fighting even when there's only a slightest chance"
Anj x
Moderator

Postby Mac » Sat 30 Jan, 2010 1:03 am

Really difficult to tell what he's saying :roll:

Well I ran it thorough some software and this is what he might have said apparently

(laughs), kyllä varmasti Minä vittu rakastan tätä ralli peli, varmasti on paljon parempi kuin tylsää paskaa Formula. Kuka helvetti haluaa ajaa ympyrää koko päivän muutamat italialaiset diiva. (laughs) kyllä varma, että pyörä ase kaveri ei kuulosta hän kerroit pois iso pieru. Varmasti Pidän ralli, se antaa minulle töitä varmasti. En voi saada paljon vitun nukkua täällä, se on kylmä varmasti. Varmasti minun ei tarvitse pitää minun jäätelöä jääkaappiin enempää. Olen iloinen, koska voin saada lisää jäätä minun lasia, koska varma en tarvitse mitään jääkuutioita. haha varmasti he eivät soita minulle jää miehen mitään? ok tarpeeksi hyvin tätä vitun suhdetoimintaan paskaa varmasti. voit vaeltaa varmasti äidin vittu. varmasti minun on paska niin aion mennä kalastamaan varmasti tai ehkä vittu varma

Translated to English, this is apparently what he could have said

"haha, yes for sure I f#&%ing love this rally game, for sure it is much better than that boring "expletive" formula one. Who the f^$k wants to drive round in circles all day for some italian prima donna. haha yeah for sure that wheel gun guy does sound like he is letting off a big fart. For sure I like rally, it give me a hard on for sure. I cant get much f@£king sleep around here, it is to cold for sure. For sure i don't need to keep my ice cream in the fridge any more. I am happy because I can get more vodka in my glass because for sure I do not need any ice cubes. haha for sure they do not call me the ice man for nothing eh? ok well enough of this f*!^ing public relations "expletive" for sure. you can take a hike for sure mofo. for sure I need a "expletive" then I am going to go fishing for sure or maybe a f#%k for sure"

:whistle:
Mac
Senna Fan

Previous

Return to Rallying